środa, 11 grudnia 2013

Hobbit to dobry film

Kiedy poszedłem do The Hobbit : An Unexpected Journey było wiele oczekiwań i po sWładca Pierścieni . Wyszedłem z kina z imponującymi dl gniewu , dla mnie to byłozłe kopia wcześniejszej trylogii . W sobotę 14. Idę zobaczyć spustoszenie Smauga 3D HFR , z nadzieją , że jak opinie mówią , że to lepsze niżpierwsze . Ach , jeśli jesteś zainteresowany to krytyka visist :Wrócili do gry Epic gatunek , mam nadzieję, że nie postawił na swoim Ups ! powiedzieć przepraszam bałagan , że dobre dialogi efekty wizualne jeszcze więcej bardzo szeroki , aby wypełnić lukę pozostawioną przez króla Trylogii Pierścieni , czekać ...

Wow, to przyczepa wygląda dobrze , i byłem zaskoczony, aby przyniosły smok Smaug i wszystko , z tego sam awans na to ochotę . I mysz , szczur ktoś nie wie lub folia ,folia można bawić bardziej , a inny mniej , po prostu , to do każdego z nich , kocham sagę Władcy Pierścieni , nie oznacza, że muszę jak tę nową trylogię . Z góry drugiego filmu widzę, że może się to podoba mi się bardziej niżpierwszy , mam nadzieję,Hobbit bardzo mnie rozczarował , znalazłem naklejkę na najgorsze Władca Pierścieni:Drużyna Pierścienia . Mimo to, pójdę zobaczyć spustoszenie Smaug z najwyższych oczekiwań , bo jeśli Peter Jackson ma taką samą tendencję , przynajmniej będziemy mieli film jak dwóch wież, które jest moim ulubionym dostawa pierwszej trylogii , hehe .



Zobacz, czyprzyczepa wychodzi szybko , japierwsza część Hobbita rozczarował mnie trochę , nie dostać się do wczuć się w bohaterów , a nie jako Aragorn i innych, jak w pierwszej części Władcy Pierścieni i czułem się jak jeden z Drużyny Pierścienia i Hobbita kosztuje mnie więcej , aby dostać się na przygodę , aby zobaczyć, czydruga część lubię najbardziej


Władca pierścieni ME uroczy, i jestem podekscytowany WŁAŚNIE Przeczytaj ten artykuł , czekam z drugą osobą i oczywiścietrzecie, najszczersze Gratulacje dla wszystkich obsady tego wspaniałego TRILOGY sprawia, że ​​mamy do TAN WSPANIAŁY AVENTURA.Espero to druga część trylogii ,Hobbit :Desolation of Smaug , materaz dużo więcej działań , które zostały już złożone do bohaterów Hobbita , jeśli będzie jak Dwie Wieże być niesamowite ... na szczęście Peter Jackson w końcu zająć tę nową trylogię , z innym reżyserem nie byłby taki sam , a nie inny , że Jackson podjął osiąga jakość ... Myślę Tolkien byłby dumny z pracy , którą wykonali . I nie mogę się doczekać , aby zobaczyć drugą część , z Smaug smoka , będziemy musieli poczekać , jakie lekarstwo

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz